sobota, 31 grudnia 2011

2012 !

I mamy 2012 roczek ! Jakoś sie taki stary czuje : )) Opisze wam teraz jak spędziłem całego sylwestra .
No to wpierw oglądałem polsata,potem włączyłem szybko kompa żeby wejść na msp w 2011 r.
Potem znowu oglądałem polsata i piłem szampana.A no właśnie jeśli chodzi o szampana.Mój brat ma innego a mianowicie Pikolo ma zarąbisty smaczek ! Jak on poszedł do kibla to mu prawie całego wypiłem ! Był taki dobry że nie mogłem sie powstrzymać ! No i sie chyba upiłem ; ) Jak już skończył sie na mnie wydzierać poszedłem po aparat żeby porobić zdięcia jak my i sąsiedzi puszczają petardy.Nagrałem z 8 filmików i porobiłem do 50 zdięć.
I szczerze mówić taki jestem zmęczony że aż nie chce mi sie spać (nie zastanawiać sie nad sensem tego zdania). Ten sylwek był taki jakiś krótki ,albo ja połowe go przespałem .No cóż może z następnego sylwestra zapamiętam troche więcej. 

Bajoo ;*

1 komentarz: