poniedziałek, 26 grudnia 2011

Głupotki i Newsy na blogu .

Nie pisałem na blogu od dobrego miesiąca . Przejde odrazu do tego co w tmc. 
  • Głupotki :   
Ble ble ble... to tyle w głupotkach : )
  • Newsy na blogu :
W nocy tak gdzieś około 23 (jak już spałem) wpadłem na pomysła co zmienić w 
moim blogu a mianowicie :
  1. Zmieniłem tło : ))
  2. Zmieniłem tło posta i tło gadżetów 
  3. Kolor tytułów postów,daty i godziny
  • Newsy na blogu ( co jeszcze zmienie )
  1. Wstawie kilka sond 
  2. Pozmieniam napisy 
  3. Dodam licznik ''Ile zostało do wakacji'' albo licznik ''miłosny''
No i jeszcze jakieś gadżety ale nad tym musze jeszcze pomyśleć .
A no i musze skąbinować jak dodać muzyczke na bloga ( jak ktoś wie nie pisze na
maila na msp mój nick do ,dawid, ale to już chyba wiecie )



Bayyy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz